BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 9, 2011

Jalan-Jalan Zoo Melaka

sabtu lepas (5/11/2011), bwk anak2 gie zoo melaka...dah lame sgt janji ngan kakak farhanah nak ke zoo tapi tak berkesempatan...dari ibu belum bersalin, sampe adik dah nak jln baru tertunai..ingatkan nak tggu abah blk tapi rase cam lame lg la plak..ibu bwk maksu jd camerawomen..nak tunjuk abah gambar anak2 kat zoo...hehee

kami tak pusing abis pun..sempat tgk pertunjukan gajah jea..pastue jln2 jap dah rase penat giler..farhanah suka tgk gajah tapi TAKUT nak amek gambar ngan gajah..jauh2 pun die takut..binatang lain, die ok lg...paling suka die tgk monyet..suka die layan monyet kecik tue..ape ntah namenya...yg mcm kat dlm cite 'nite at muzeum' tue..hiksss

layan gambar jea la yea....


terjerit2 kakak farhanah bile kuda tue jilat kaki adik..die plak yg takut lebih2..
adik relax jea..hehe


adik bile pakaikan walk asstn tue, asyik nak berlari jea..sib baik ade maksu yg melayan...hiksss


suka btul dieorg amek gambar kat 'kura-kura' tue...


muka takut kakak..kene paksa amek gambar ngan gajah..hihi


kakak farhnah kate nak pegie lagi...nak ajak abah plak katenya...sian anak ibu...rindu btul die ngan abahnya...semalam pun ibu cuti sebab die demam...huhuhu


bye...

4 comments:

mizah said...

heheh, iye la tu kot...demam sebab ibunya paksa ambik gambar dengan gajah...hihihih...sonok la anak2 kak arra dapat pegi zoo...heheh

Norazrani Maamin said...

hahaha...agknya la mizah..takut betul die bile disuruh amek gambar ngan gajah..binatang lain ok la plak..skg nie, hari2 dok ckp nak gie zoo ngan abah..sebab bile die ajak akak ckp 'tggu abah balik'...hihi

Cho Zila said...

ala bestnyer gi zoo .. nak gi zoo negarapun tak gi lagi .. tak berani janji nanti diaorangni asyik menuntutjer tapi memang dalam listler nak gi zoo ni...

:: Mrs.Eady :: said...

alahai adik beradik comel nie...sweet ssgt!