BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 16, 2010

moment with newborn baby contest

pas jln2 tgk blog kwn2, saya terjumpe 1 contest nie...menarik plak sebab ianya mengimbas kenangan mase pas baru2 bersalin...indahnya kenangan tue yg tak mungkin saya lupakan...

contest yg saya maksudkan dianjurkan oleh alyyani ..tarikh tutup 31hb Ogos 2010 & utk syarat2 bleh klik kat sini...

nie gambar yg saya pertaruhkan...hehehe

Nama Bayi: NUR AMIRAH FARHANAH BT. FUAD
Tarikh Lahir: 31hb Januari 2008
Berat semasa dilahirkan: 2.97kg
Umur semasa gambar diambil: 2 hari
Nama ibu : Norazrani Bt. Hj. Maamin
Email: adzra_onong@yahoo.com

Detik ketika gambar diambil:

gambar diambil semasa farhanah berumur 2 hari...kami berada di kampung & mase tue nak msk waktu maghrib...mak saya telah meletakkan beberapa 'bahan' yg telah dikunyah di ubun2 farhanah bg mengelakkan dia masuk angin...adat org 'jawa' yg x pernah dilupakan...farhanah siap jeling2 tue...'sayang anak ibu'...

jom ramei2 join sbb hadiah yg menanti sgt menarik...baju raya jenama 'PONEY' beserta 'duit raya'...heehehe

selamat berjaya...

3 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

bahan apa yg dikunyah tu? adat org jawa yer...mmm, saya pun org jawa, tapi tak pernha lagi buat cam tu. hehe...

Mrs. Simplicity said...

SALAM, ENTRY REVIEWED. THANKS SUDI JOIN CONTEST SAYA YE. SEMUA SYARAT CUKUP :)

Norazrani Maamin said...

fiza: ape ntah bhn2nya..lupe tp ade la bwg putih & kencur rasenya..lg bagus kalu 'ibu' yg kunyah tp x sanggup ler..hehehe

alyyani: orait..tq