BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 5, 2010

susah hati

emm..cam teruk jea bunyinya tp saya mmg tengah susah hati...nak tau sebab ape??sebab raye nie saya akan beraya kat kg hubby (sabah)...tiket pegi balik semua dah beli tp saya susah hati sbb 'duit poket' nak balik beraya x de...brg2 sane kebanyakkannya mahal2...x kan tak nak hulur2 skit buat beli brg2 raye...makin nak puase makin susah hati saya...sekarang nie pun duit gaji kami cukup2 jea wat belanja harian...baju raye pun kami x beli lagi...emmm, kalu balik beraya melaka, saya x brape kisah sgt..kalu x de duit pun, tutup mata jea...insyaAllah sampe...tapi....


2 comments:

syayassir said...

hmm, adui kak arra...
memanglah kak...
kali ni langsung tak ada budget untuk raya. sebab duit semua nya simpan untuk benda lain...

tak apa kak... tenang je.. insyaAllah, Allah permudahkan nanti.. jangan difikirkan sangat... :)

Norazrani Maamin said...

tue la sya..dah x bleh nak pikir ape dah..redha jea...moga2 Allah permudahkan semuanya.. :)