BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 15, 2011

makcik ilin @ Konvo Poli Shah Alam

semalam ibu cuti sbb adik ipar konvo kat poli shah alam...tahniah ilin..Diploma Kejuruteraan Elektrik (Elektronik)...konvo plak sessi ke-2 (ptg)...pagi2 tue ibu dah sakit2 perut..cam keracunan makanan & siap muntah2 lg..so ibu gie klinik beli ubat thn muntah sbb ibu sorang yg bleh drive..abah plak keje so kalu ape2 hal krg susah la plak..kebetulan makcik (adik ibu mertuaku) ade dtg semenanjung..melawat anak2 nya so kami amek kesempatan meng'kidnap' makcik kejap..maklumlah FIL x dpt dtg..sian plak kat adik iparku ini...hehehe

sementara menunggu sessi abis, kami yg kat luar nie dah kepanasan..sib baik ibu bwk adik bongsu ibu suh layan 2 org anak kecik nie..so x de la tension sgt..dah la menahan x sedap bdn, patue panas yg amat kat luar dewan tue..dah dok dpn kipas pun rase bahang lagi..abis jea terus amek gmbr skit2 sbb SIL nak hntr jubah cepat2..x kuase nak antau lain hari..pas settle semua kami pun blk..ibu amek jln highway elite & kuar kat putrajaya..sampe umah kul 6 ++..terus kami ber-3 (ibu, kakak & adik) tido keletihan...huhu

layan gambar plak...




makcik & ilin


kami..keluarga sblh mertua semuanya 'comel' jea..hehe


ngan anak2 buahnya


kakak farhanah & adik atiqah


adik atiqah yg kepenatan

bye...


2 comments:

Krsty Pinky said...

time konvo tu yang penat ahli keluarga,bkn yg diraikan tu..hehehe

Norazrani Maamin said...

btul tue kristy...kita yg kat luar dewan dah mcm nak pengsan jea..org dok dlm dewan sedap jea beracond..huhu