BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 23, 2012

Balik Sabah ~ 9 Mei - 15 Mei 2012 ~


abah ajak balik sabah secara tibe2...beli tiket 2 mggu sblm balik..jadi mmg mahal lah bagi kami..dan kami nak buat 'kejutan' dgn family sabah..tak bgtau dieorg pun kami nak balik..SIL yg dok ngan kami jea yg tahu..tue pun suh die simpan rahsia...heheee

jadi mase kami sampe tengahari tue, mmg terkejut beruklah atuk & nenek...sampe terlompat2 nenek sbb tak caya anak, menantu & cucu2 nya sampe...hahhaaahaa

kami balik seminggu jea..macam tak cukup masa sbb rase tak puas dok kg...kakak farhanah pun wat muka sedih bile kate nak balik kajang dah...huhuhu

tgk gambar jea la dulu yea...tak sempat nak cite panjang2...hiksss

Nak naik kapal terbang...flight pukul 7.50pg
Adik yg 1st time naik kapal...kakak dah byk kali..asyik bermain dalam kapal..aduhhh
 
balik kg mesti makan 'ambuyat'...heheee
shopping 'kuih cincin' & 'amplang' kat KK
Adik yang tak reti penat..nak bermain jea...(umah SIL - Sipitang)
kakak farhanah yg sgt suka bermain dgn sepupu2 nya...
buat kenduri kesyukuran - ngah isi berkat dlm tapau -
kakak farhanah & abg azwa..lahir sama bulan..azwa awal bulan Jan, farhanah ujung bulan..hehee
Nenek dgb baby Azmi & baby Fiza..2-2 sgt tembam tau..geram!!!
mase nak balik dah nie..amek gambau ngan nenek dulu..huhuhu
kat terminal 2, KK Airport...bdk yg tak reti dok diam...huhuhu

InsyaAllah, raya tahun nie kami balik sabah lg...ikut turn kan...yeayyyyy

bye...

2 comments:

♥ Wina ♥ said...

bestnye bagi kejutan kat orang tua kan? mesti mak & ayah mertua Arra happy sangat tengok cucu² balik :-)

mamyharraz said...

salam kenal :)

sabah mmg best kan.
sy pun asyik bilang hari mahu balik sana..walau rmh mertua tetap seronok dpt balik selalu ;)