BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 18, 2012

Gold Coast Morib ~ Sambut Birthday Ibu & Anniversary yg ke-7 ~

hohohohohhooo...lamenya tak mengupdate blog nie...penyakit 'M' asyik menyinggah jea...
walaupun cite nie dah 'basi', ibu nak jugak simpan kat sini...sebagai kenangan di mase akan datang...hihihii

tahun nie ibu sambut besday ke 32 & anniversary ke 7 kat 'Gold Coast Morib'..1st time dtg ke sini so mmg sgt2 best..ibu bagi 5 bintang..sbb bilik, service, makan & segalanya 'mantop'...ibu booking hotel nie dah lame...dari bulan Jan 2012..mase tue abah kat Doha lagi...dgn harapan agar abah dpt balik untuk 'cuti2' nie...Alhamdulillah, kami dapat meluangkan mase sekeluarga di sini...sgt2 best tau..

tgk gambar jea la yea...layannnnnnnn





no bilik, 1316

best....tempat wajib nie


toilet


pandangan luar dari balkoni


nampak laut...


jakuzi dlm bilik air..sbb sampe dah ptg, main dlm sini jea..


sgt suka bdk 2 org nie mandi manda


siap ade tingkap...amek gambau dari atas katil...hihihi


amek angin malam kat tepi laut


ade bar...amek gambau jea yea








lepas sarapan, terus mandi2...adik atiqah takut2 nak main air...kakak farhanah sgt suka...ibu tgk jea & pantau dari jauh...abah jaga anak2...yang paling penting, kami semua sgt2 seronok....


kami sebelum chek out


singgah kat Alamanda...berkaroke sblm balik umah...yeayyyyyy

ape2 pun, ibu rase sambutan tahun nie sgt2 best...selalu kami kuar mkn2 jea...insyaAllah, thn depan kalu ade rezeki lebih, kami nak makan angin lagi...heehheee

bye...

2 comments:

♥ Wina ♥ said...

weeee seronoknye!!

tak pernah lagi ke sini..besrnye bilik..best!

Nana said...

wow...mcm bes jer ni...
ambik pakej ke...?