BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 7, 2011

S.E.D.I.H

SEDIH hati sbb abah tak jadi balik...byk keje yg nak kene siapkan katenya...9/12 visa die mati so besok die gie Bahrin 1 hari...pastue balik Doha semula & baru dpt renew visa..tak tau bile dapat balik...semua plan ibu dah tergendala nampaknya..kene tggu abah balik baru bleh cuti2 malaysia..kesian kat anak2..kakak farhanah asyik tanye bile abah balik...sampekan ahad lepas, bile ibu tanye kakak farhanah nak gie jln mane...boleh die jawab 'nak amek abah'....sedih ok bile dengar...takpe syg, ibu akan buat yg terbaik supaya anak2 ibu gembira...abah takde pun ibu masih boleh bwk kakak jalan2...SAYANG anak2 ibu....!!!



rase nak menangis macam adik.....huwaaaaaaaaa



*** hari nie mood tak brape baik sbb malam tadi adik ipar (lelaki) wat hal...sgt geram sampe tak bleh tido....grrrrrrr



bye...


6 comments:

♥ Wina ♥ said...

ala sedihhhnye adik tue

sabar ek arra, bile dia balik nanti, jalanlah puas² dengan dia :-)

Norazrani Maamin said...

tue la wina..kene sabar gak demi anak2...mmg tertunggu2 bln 12 sbb tau visanya mati & dgn harapan abahnya boleh balik..sekali tak jadi..huhu

:: Mrs.Eady :: said...

alahai..sedih jugak baca nie..
sabar la ye kak..

Norazrani Maamin said...

tq izwa..huhu

mizah said...

ala..mizah pun nak menangis gak bila tgk adik atiqah tu...sabar ye kak...faham sgt apa yg akak rasa tu...tp akak lagi kuat..kalau mizah dah nangis2 dah kot..heheh

Norazrani Maamin said...

kalu ikutkan rasa hati mmg nak menangis dah mizah..tapi kene cekalkan hati demi anak2..harap2 masa tue berlalu dgn cepat..heheee