BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 16, 2012

dah 'baik'...Alhamdulillah

petang jumaat lepas, kereta kami dah siap di repair...ibu balik umah dulu amek adik lelaki pastue gie kedai kereta...mase tue hujan rintik2 so lepas amek bil semua, ibu balik umah terus...kakak farhanah paling suka sebab die cakap 'kereta kakak dah siap...mcm kereta barulah ibu...' hehehee

alang2 nak repair body yg kene ketuk tue, abah suh repair semua yg calar balar & mana yg kemek sebelum nie..bonet depan sebelum nie kemek tak tau sbb ape..sedar2 pagi mase nak gie keje dah kemek (lekuk)..dekat 2 tahun gak kemek tue..bile dah jadi gini, abah kate repair kasi cantik semua...ibu ok jea...heehe

ibu belum antau tinted lg..tak tau nak antau kat mane...lgpun abah takde so cam takut nak gie sendiri...takut kene tipu...tunggu gaji la kot baru antau...huhu



bonet depan yg dah cantik



cermin depan yg baru



cermin belakang yg baru



bumper belakang yg dah direpair



cermin depan yg berkilat2....heheee


Alhamdulillah, lega dah hati ibu bile kereta dah siap...skrg bile bwk kereta gie & balik keje, mesti rase cam takut2..asyik nak pandang cermin belakang & kiri kanan..takut kalu2 ade org follow...walaupun bukan ibu yg kene hari tue, cam fobia la jugak...huhu

total kos repair kereta hari tue dalam rm2K ++....glupppp, mahal tue...ibu tak claim insurans pun sbb hari tue org kedai silap bagi bil...abah cakap, tak payahlah..leceh katenya...so redha jea la...huhu


bye...



3 comments:

♥ Wina ♥ said...

wahhh mmg macam keta baru pun :-)

Norazrani Maamin said...

hehe..kejap jea nie wina..lg 2-3 minggu jadilah kete 'buruk' balik....hiksss

mizah said...

a'ah la macam kereta baru...makin cun la kan... mizah pun kalau bab2 kereta nak tinted ke repair ke, tak berani nak gi sendiri, takut kena tipu gak...heheheh.. harap lepas ni takde dah kejadian mcm haritu lagi..jauh2kan la...seram je tgk gambar yg hari tu...