BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 12, 2012

selamat jalan abah...

isnin lepas (9hb Januari 2012), abah dah balik semula ke Doha...flight pukul 8 mlm...transit kat Bahrain 3 jam & selamat sampe Doha pukul 8 pagi (selasa, waktu Malaysia)..

selepas nie tak tau lagi bile abah boleh balik...harap2 abah dapat cuti bulan 5..boleh celebrate besday ibu & anniversary sekali...ibu ade suprise utk abah...hehehe



kakak & adik yg ceria selalu


kakak sayang abah

salam abah dulu sayang


pandai anak ibu


abah sayang adik


peaceee yoooo!!


abah berat hati nak tinggalkan anak2 nya...huhuhuu


bye bye abah...


semoga abah sentiase sihat di sana...jgn lupekan kami di sini...abah keje rajin2 tau & bawak balik duit BANYAK2 untuk kami...yeayyyyy!!!

Abah, kami akan sentiase RINDUKAN abah...


bye...




6 comments:

Amiizaa2001 said...

tabahnya mama:)
kalau akak...sure dah nangis jurai2..pergi setengah bulan pon rasa mcm setahun ...hikhikhikhik

mizah said...

mizah dah tau 'surpise; bulan 5 tu...hihihi..mizah pun teringin nak pergi situ gak ni...hehehheh :p eh, betul ke kat situ? hehehe, entah2 tempat lain...maluuuu

♥ Wina ♥ said...

apekah surprise itu? jeng jeng jeng :-)

Norazrani Maamin said...

Amiizaa2001: kene tabah demi anak2..memule dulu mmg terase sgt..skrg dah biase...huhu

mizah: betul la tue 'suprise' nya...harap2 abah dpt balik..hehee

Norazrani Maamin said...

wina: suprise la konon...hahahaa

syayassir said...

surprise??
ehem... :P
bergenang pulak air mata tengok farhana cium dahi abahnya... huhu